reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Filip Husarčík

Filip Husarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám štúdium na prvom mieste, ale popri tom stíham čo to pocestovať a zachytiť to do videa, či na fotku. Ponovom aj v blogu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Moja Prvá Šesťtisícka

Filip Husarčík

Moja Prvá Šesťtisícka

Ledva prekladám nohu cez nohu, namáhave sa mi zdá mať aj otvorené viečka. Poťahujem za lano na znak toho, že potrebujem pauzu. Padám na kolená. Šerpa mi pchá do úst listy z koky, je to jeho riešenie na všetky problémy. Prežúvam.

  • 26. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 764x
  • 0
Ako kúpiť vo Vietname motorku

Filip Husarčík

Ako kúpiť vo Vietname motorku

„Ale nefunguje tam trojka tak ti ju dám za 175 eur. Oprava by mala výjsť na cca dvadsaťpäť.“ povedal mi jeden Nór stojac pred vietnamskou legendou Honda Winn na ktorej prešiel zo Sajgonu do Hanoju.

  • 5. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 841x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu